უსაფრთხოების გაუმჯობესება სოციალურ ქსელებში
გამოყოფილია 5 მილიარდი დოლარი, იმისთვის რომ სოციალური ქსელები უფრო დაცული და მომხმარებელზე ორიენტირებული გახდეს
კემბრიჯის სკანდალის შემდეგ facebook-მა ოფიციალურად გამოყო 5 მილიარდი დოლარი დაღვევების აღმოსაფხვრელად. დიდი ოდენობის თანხის გარდა კომპანია ასევე დათანხმდა იმას რომ დაენერგა ძლიერი ფრეიმვორკი მონაცემთა პოლიტიკისა და უსაფრთხოების გასაუმჯობესებლად.
ხელშეკრულება ავალდებულებს facebook-ს რომ შეიტანოს ცვლილებები რიგსტრუქტურებში. იგი ანგარიშვალდებულს ხდის იმ ინფორმაციაზე რომელსაც აგროვებს თავის მომხმარებლებზე.
ეს ფრეიმვორკი არ მუშაობს მხოლოდ facebook-ზე. იგი მოიცავს მის მფლობელობაში არსებულ სხვა სერვისებსაც, მაგალითად whatsapp-ას და instagram-ს.
სტრუქტურული ცვლილებები გულისხმობს :
- დამოუკიდებელ კონფიდენციალურ კომიტეტს, შესაბამისობის ოფიცრების არსებობას, გაძლიერებულ გარე ზედამხედველობა, კონფიდენციალურობის გადამოწმებას. უსაფრთხოების ინციდენტებზე დოკუმენტაციას. განსაზღვრულ წესებს გარეშე აპლიკაციებზე.
ფრეიმვორკი ასევე მოითხოვს რომ :
- ფეისბუქმა რეკლამირებისთვის არ გამოიყენოს ის ტელეფონის ნომრები,რომელიც მომხმარებელმა უსაფრთხოების გამო გამოიყენა.
ახალი წესი ასევე გულსიხმობს იმას რომ Facebook - მა, მომხმარებლის თანხმობის შემდეგ გამოიყენოს სახის ამომცნობი მათზე.
2019 წლის მარტის ინციდენტის გამო, რომელიც გამოწვეულ იქნა ფეისბუქის მიერ პაროლების ღია ტექსტურ დოკუმენტში შენახვის გამო, დაეშიფრა პაროლები და რეგულარულად შეემოწმებინა თუ იყო რომელიმე მომხმარებლის პაროლი ღიად შენახული
2019 წლის აპრილში ფეისბუქი თხოვდა ახლად რეგისტრირებულ მომხმარებლებს ელფოსტებს თავის პაროლიანად, რის გამოც ახლა ეკრძალება გარე სერვისებზე პაროლის მოთხოვნა.
ამა და სხვა რეფორმების შემდეგ, სოციალურ ქსელებში უსაფრთხოების ზომები მაქსიმალურად გაიზრდება და დაიცავენ კლიენტის კონფიდენციალურ ინფორმაციებს